Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine PROALP so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), uredbo EU o varstvu podatkov GDPR, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnikov ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Spletno prodajo PROALP izvaja podjetje Proalp, Lom pod Storžičem 74 , 4290 Tržič, e-naslov info@proalp.si (v nadaljevanju ponudnik). Podjetje je vpisano v register pri Okrožnem sodišču v Kranju, matična številka 1195735. Podjetje je zavezano za plačilo DDV (ID št. za DDV: SI86585410).
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani www.proalp.si ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z uporabo spletne strani www.proalp.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani .
Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti (https://www.proalp.si/varovanje-osebnih-podatkov/), ki se nanaša na vašo zasebnosti in osebne podatke
PRAVICA DO INTELEKTUALNE LASTNINE
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebina spletne strani se ne sme uporabljati za drug namen, kot za uprabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletne trgovine.
Ponudnik je lastnik znamke in ima iz tega naslova vse pravice uporabe le-te. Prav tako ima ponudnik vse pravice za druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na strani so zaščitene v skladu z nacionalno in mednarodno zakonodajo. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in matrerialno odgovarja.
SPLETNA TRGOVINA
Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave www.proalp.si. Zapisani splošni pogoji so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem – kupoprodajna pogodba.
Z registracijo na spletni strani ali z naročilom preko spletne trgovine uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje. Ponudnik se po svojih močeh trudi zagotoviti točne informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije …). Vse izdelke v spletni trgovini izdeluje podjetje Proalp d.o.o. in so vedno na voljo za naročilo. Pri izdelkih, ki jih trenutno ni na zalogi, oziroma zahtevajo prilagoditev si pridržujemo pravico, da čas odpreme naročila podaljšamo toliko, kolikor potrebujemo za izdelavo oziroma prilagoditev novega izdelka, pri čemer ta čas ni daljši od 14 dni.
POSTOPEK NAROČANJA
Naše izdelke lahko naročite v spletni trgovini, po telefonu ali elektronski pošti.
Izberite obutev in pravo velikost, ki jo želite kupiti, nato kliknite na gumb V košarico. V košarici se prikaže izbrani izdelek. Če želite kupiti še kakšen izdelek, kliknite Nadaljuj nakup, če želite zaključiti nakup pa kliknite Na blagajno. Izbrani izdelek lahko odstranite iz košarice s klikom na gumb X. V naslednjih korakih je neobvezna prijava oz. registracija, vpis naslovov za plačilo in dostavo, način dostave in plačila. Nakup dokončate tako, da kliknete na gumb Potrditev nakupa.
CENE IN DAVKI
Vse cene so izražene v EUR. Cene vključujejo davek na dodano vrednost (22% DDV), ker smo davčni zavezanec. Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
POŠILJANJE IN NAČINI PLAČILA
Naročeno obutev in dodatke vam pošljemo preko hitre pošte GLS Slovenija, s katero imamo sklenjeno pogodbeno razmerje. Tak način pošiljanja je za naše stranke najbolj ugoden. Naročene izdelke, ki so na zalogi oddamo na pošto naslednji delovni dan. Za izdelke, ki jih ni na zalogi je čas odpreme 5 do 14 dni.
Končni znesek poštnine je znan pred zaključkom nakupa.
Informativne cene pa so:
Slovenija: 4 EUR
Avstrija, Nemčija, Hrvaška: 8 EUR
EU: 14 EUR
Ostali svet: 35 EUR
Plačilo ob prejemu
Naročeno blago plačate ob prejemu, na voljo pa imate več načinov plačila:
- z gotovino,
- s karticami Aktiva, Maestro, Mastercard, Visa, Visa elektron
Priporočljivo je, da vpišete tudi kontaktno telefonsko številko, na katero vas bodo ob dostavi lahko poklicali in vam prilagodili čas dostave.
Plačilo po predračunu
Naročeno blago plačate v svoji spletni banki ali s položnico (UPN) na katerikoli pošti ali banki. Naročeno blago bomo odpremili takoj po prejetju plačila (velja za blago na zalogi) oziroma takoj po izdelavi.
PODATKI ZA IZVEDBO PLAČILA | |
---|---|
Namen: | Spletni nakup |
IBAN: | SI56 6100 0002 4152 280 |
BIC banke prejemnika: | HDELSI22 |
Sklic: | 00 – številka naročila |
Prejemnik: | PROALP d. o. o. Lom pod Storžičem 74 4290 Tržič |
Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu
Ob osebnem prevzemu naročenega blaga v naših prodajalnah plačate z gotovino ali plačilno kartico.
Registracija uporabnika
Registracija ni nujno potrebna za nakup. Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Za potrebe poslovanja zbiramo naslednje podatke:
- ime in priimek ter naslov in kraj bivanja,
- naslov elektronske pošte,
- uporabniško ime,
- geslo v šifrirani obliki,
- ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu www.proalp.si
- telefonska številka za kontakt s prevoznikom
Kupoprodajna pogodba (račun) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 10. in 15. uro.
PREKLIC NAROČILA
Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka oddana na pošto.
Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je ta vpisal pri oddaji naročila. Hranimo ga v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo (račun) preko našega elektronskega naslova info@proalp.si.
V spletni trgovini so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, če ni izponil vseh zahtevanih polj za oddajo naročila. Pred oddajo naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake. Za preklic naročila pošlje uporabnik elektronsko sporočilo na info@proalp.si, v katerem navede svoje ime in priimek, naslov, številko naročila in datum naročila.
ODSTOP OD POGODBE, VRAČILO IN MENJAVA OBUTVE
Šesti odstavek 43. d člena ZVPot določa, da v kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga (npr. prodajalec v redni Proalp poslovalnici), nemudoma oziroma najpozneje v 14, dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Vračila se ne vračajo gotovinsko.
Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe v roku 30 dni, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev. V tem času mora kupec obvestiti podjetje o odstopu od pogodbe in svoji nameri za vračilo. Morebitne reklamacije rešujemo sproti.
Izdelek, ki ga želite vrniti mora biti nenošen, neopran, čist in nepoškodovan. Obutve in drugih izdelkov, izdelanih po vašem individualnem naročilu ne menjamo, zato vam priporočamo, da želeni model pred naročilom dobro pomerite. Izdelek lahko vrnete na sedež podjetja Proalp, Lom pod Storžičem 74, 4290 Tržič skupaj z računom na vaše stroške v roku 14 dni po prevzemu. Stroškom poštnine se lahko izognete tako, da obutev skupaj z računom prinesete na naša prodajna mesta. Za vrednost vrnjenih izdelkov si boste izbrali drug naš izdelek oziroma vam bo o kupnino povrnili na vaš TRR računm najkasneje 14 dni po prejeti vlogi in vrnjenem izdelku. Za vrnitev kupnine potrebujemo vrnjen izdelek (v stanju kot ga opisuje začetek odstavka) in oddano vlogo na info@proalp.si, v katerem navedete: svoje ime in priimek, naslov, številko naročila (pri spletnem narčilu), datum naročila in razlog za vrnitev. V primeru, da želite povrnjeno kupnino (namesto menjave izdelka), v vlogi navedite še svojo številko bančnega računa (TRR).
V kolikor ste navedli napačen TRR, za reševanje primera z banko in neupravičenim prejemnikom zaračunavamo strošek dodatnega dela v znesku 30€.
V primeru odstopa od pogodbe si ponudnik pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.
Pri vračilih izdelkov plačanih s kreditno kartico, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilu izdelkov, ki so bili plačani po povzetju oziroma z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.
Z naročilom pošiljke se kupec strinja, da v primeru, da pošiljke ne prevzame, Proalp d.o.o. zaračuna poštnino poslanega in vrnjenega paketa kupcu. Stroške povezane z vračilom blaga, v primeru odstopa od pogodbe nosi uporabnik.
Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 694 501 ali na elektronski naslov info@proalp.si.
STVARNA NAPAKA
Kadar kupec ugotovi, da ima naš izdelek stvarno napako, nam natančen opis te napake pisno sporoči v zakonsko določenem roku in nam omogoči pregled artikla, na osnovi tega se dogovorimo za popravilo napake oz. menjavo izdelka. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@proalp.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu v roku osmih delovnih dni, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev sporov ni mogoča, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Kranju.
Skladno z zakonskimi normativi Proalp d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Proalp, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Za vsa razmerja, pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
GARANCIJA
Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti. Lastnik blagovne znamke Proalp je podjetje Proalp d.o.o. Vsi izdelki so originalni.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogačanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, stroškov ali škode, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.
OPOZORILA
S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
PIŠKOTKI
Piškotek je majhna datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk ali številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
VARNOST
Nakup v spletni trgovini Proalp je popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov.
PRAVICA DO OBVEŠČENOSTI
Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naše spletne trgovine zelo pomembna. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.
Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaš naslov za dostavo.
S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike ter komunikacije za potrebe izvedbe naročila.
Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (“pixel tags”), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ni mogoče opraviti, saj za nakup potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico in dostave izdelkov. Svoje osebne podatke si lahko ogledate, jih spreminajte ali zahtevate njihov izbris na info@proalp.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.
PRAVO
Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Ponudnik skladno z zakonodajo ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sporžil v skladu z Zakonom o izvensodnem sporu reševanja potrošniških sporov.
Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne pozroča neveljavnosti drugih pogojev. Kupec lahko v skladu z ZIsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Splošni pogoji pričnejo veljati z datumom 17.01. 2022.